“N-am timp să învăţ” nu există

Am auzit de multe ori în oameni din jur, preocupaţi de dezvoltarea lor personală şi profesională, spunând că nu au timp să înveţe. Că după ce şi-au încheiat studiile a fost tot mai greu să înveţe constant ceva. “De unde să rup nişte timp – de la birou, de la copii?” Răspunsul meu a fost aproape de fiecare dată – valorifică timpii morţi şi timpul de stat la televizor şi creează-ţi un timp fix pentru învăţare.

Timp mort = timp de stat în trafic, în metrou, în autobuz etc. Valorifică = poartă cu tine o carte sau un mp3player cu audiobooks. Ştiu oameni care au învăţat o limbă străină ascultând lecţii audio în maşină, în drum spre şi de la birou. Poți să vezi în fiecare zi în metrou, în autobuz, în tren sau în avion oameni cu căşti în urechi sau o carte în mână. „Dar nu mă pot concentra în metrou, autobuz, în tren sau în maşină”. Nici o problemă, asculţi de mai multe ori aceeaşi bucată, până simţi că ai asimilat.

Despre televizor îmi place expresia ”A book a day keeps the TV away” (o carte pe zi ţine televizorul la distanţă). În mod sigur 30 de minute seara citind ceva pentru dezvoltare sunt mai valoroase decât ştirile negative de la unele televiziuni, decât  un film prost sau decât un talk-show în care limbajul e agresiv. Ştirile de la TV se pot oricând înlocui cu cele de pe internet (mai puţin agresive vizual, mai puţin consumatoare de timp) şi adăuga fluxuri informative de specialitate (mai valoroase pentru învăţare şi pentru carieră decât ştirile “mondene”).

Creează-ţi un timp fix de învăţare – 15 minute pe zi, la aceeaşi oră dacă se poate. În 2001 mi-am dat seama că mă desparte de jobul viselor mele de atunci doar un singur lucru – nu ştiam să lucrez bine cu calculatorul. Mi se păreau atât de multe lucruri de învăţat, încât îmi tăiau entuziasmul de a porni la drum. Aşa că mi-am creat obiceiul de a ţine pe birou “Office for Dummies” şi a citi şi exersa în fiecare zi 15 minute. Câteva luni mai târziu parcursesem toate opţiunile din Word, Excel şi Powerpoint de câteva ori şi descoperisem lucruri care îmi făceau munca mai uşoară.

Un plan de învăţare pentru un an are o pagină pe hârtie – ce vreau să învăţ şi cum o să mă asigur că o să învăţ – ce combinaţie de citit, ascultat, training, întâlnit cu oameni de la care pot să învăţ, abonat la resurse şi fluxuri de informaţii, coaching, mentoring, mers la un grup de dezvoltare profesională etc. îmi asigură că într-un an voi fi progresat în ceea ce mi-am propus ca dezvoltare personală şi/sau profesională.

DianaGhindaDearRomaniaCultivaMuschiulDeInvatare

Indiferent de cât timp şi câţi bani de investit în dezvoltarea ta ai, se poate găsi o formulă câştigătoare.

Dacă există între voi persoane care simt nevoia de o mână de ajutor în a-şi face un plan de învăţare, daţi un semn la diana.ghinda(la)training-cafe.ro sau în comentarii mai jos (lăsând o adresă de email) şi dau o mână de ajutor.

Workshop cu Andreea Runceanu: Fericirea in cuplu – Cum poti sa-ti imbunatatesti radical relatia de cuplu chiar de maine, 13 februarie 2016

Andreea Runceanu - Fericirea in cuplu

Vrei sa stii ce poti sa faci ca sa-ti imbunatatesti radical relatia cu persoana iubita? Te astept cu drag la atelierul meu “Fericirea in cuplu”, unde vei afla reteta dupa care se poate “gati” o relatie de iubire mereu proaspata, dulce, colorata si neaparat foarte sanatoasa.

De ce sa vii la atelier? Pentru ca vei pleca de acolo cu o alta mentalitate, cu tehnici pe care le vei aplica imediat si informatii autentice pe care eu le-am dobandit – cel mai important – din experienta mea de viata, si abia mai apoi din experienta de life coach. Sunt testate, aplicate si dau rezultate garantat.

Cine sunt eu? Sunt artist de cand ma stiu, practicant NLP si Life Coach certificat international, dar ceea ce ma defineste cu adevarat este ca sunt un om fericit, echilibrat si implinit. Sunt mama a doi copii si iubita sotului meu de aproape 10 ani, ani frumosi in care am invatat ce trebuie si ce nu trebuie sa faci ca sa construiesti FERICIREA IN CUPLU.

Cand? Sâmbătă, 13 Februarie, intre orele 14.00 – 17.30

Unde? Training Café, Str. Academiei nr. 17, etaj 3, Bucuresti (zona Novotel, Calea Victoriei)

Cum te inscrii? Astept mailul tau pe adresa lifecoach@andreearunceanu.ro, si-ti voi raspunde cu toate detaliile de care ai nevoie.

Cat costa? 80 ron/pers daca faci plata online in avans, pana pe data de 10 februarie si 100 ron/pers pentru cei care fac plata la eveniment.

Atentie! Pentru ca workshop-ul este interactiv și are caracter preponderent aplicativ, LOCURILE SUNT LIMITATE (15 persoane).

Cum te apuci de o campanie de crowdfunding?- does& dont’s cu Catalina Azamfirei, 23 februarie 2016

La început de an e posibil să vreți să dati o formă nouă ideilor și de multe ori ideile devin realitate cu o infuzie de capital. Vă propun să discutăm în cadrul acestui training cum se pot transforma ideile în realitate prin crowdfunding.

Pe 23 februarie, vom împărtăși din experiența acumulată în ultimii ani și vom răspunde la o serie de întrebări de bază:

  • Ce înseamnă să faci o campanie de crowdfunding?
  • Care sunt platformele online potrivite?
  • Care sunt elementele necesare într-o campanie?
  • Care sunt principiile pentru succesul unei campanii?

Pentru înscrieri vă rog să transmiteți un mesaj la catalina.azamfirei@gmail.com, incluzând datele voastre pentru facturare.

Catalina Azamfirei 2015Gazda serii este Cătălina Azamfirei, membru fondator al platformei de crowdfunding PotSiEu.ro, care a învățat începând din 2013 atât din reușitele cât și din nereușitele campaniilor pe care le-a analizat. Și apoi a transmis informația structurată către peste 350 de persoane care au participat la sesiunile ei de training.

Programul întâlnirii:

18.00 – 18.15 Bun venit, cunoaștere;

18.15 – 21.15 Cum te apuci de o campanie de crowdfunding?- does& dont’s- Partea întâi

19:30-19:45 Pauză

19:45-21:00 Cum te apuci de o campanie de crowdfunding?- does& dont’s- Partea a II a

21:00-21:15 Concluzii

 

Taxa de participare: 150 lei

Early bird (înscrieri finalizate până pe 4 februarie): 135 lei

Membrii comunitatea Training Cafe (înscrieri pâna pe 4 februarie) 120 lei

Metode pentru training, facilitare și alte procese de lucru cu grupuri

Împreună cu mai mulți dintre membrii Training Café am adunat într-o listă peste 80 de metode pentru training, facilitare și alte procese de lucru cu grupuri (ateliere de lucru, ședințe, conferințe, webinarii etc.).

Harta metode Training Cafe 2012

Iată lista:

  1. Activități de deschidere structurate
  2. Activități de închidere structurate
  3. Activități in grupul mare
  4. Activități în grupuri mici
  5. Animaţie socioeducativă
  6. Animaţie stradală, flashmob, jonglerie, circ adaptat (poi, clovnerie, diabolo, flower stick, slackline, statui vii, magie, elemente de circ, teatru de stradă, pantomimă, face/body painting, acrobație, teatru de păpuși)
  7. Appreciative Inquiry https://appreciativeinquiry.champlain.edu/
  8. Atelier de lucru /workshop
  9. Biblioteca Vie / Living Library / Human Library. Ghid A.R.T. Fusion (pdf)
  10. Brainstorming
  11. Bricolaj / hand-made
  12. Board games. Jocuri de societate, jocuri de masă, jocuri cu planșă.  http://www.nonformalii.ro/metode/jocuri-de-societate
  13. Cafenea publică / World Café http://www.theworldcafe.com/tools-store/hosting-tool-kit/  http://www.nonformalii.ro/metode/cafenea-publica
  14. Caiet de lucru, fișe de lucru
  15. Carduri / cartoline.
  16. Case Clinics
  17. Chestionar / test
  18. Circle, Circle Practice,  Anecdote Circles
  19. (Training) Clinics
  20. Colaj / Visionboard / Dreamboard. SoulCollage.
  21. Comunitate de practică http://training-cafe.ro/resurse-pentru-comunitati-de-practica-si-invatare/
  22. Concurs
  23. Conversation Café
  24. Dans
  25. Debate / dezbatere
  26. Debriefing / procesare / reviewing
  27. Demonstrație
  28. Desen
  29. Energizers, icebreakers, warm-ups
  30. Expoziție / galerie.
  31. Expoziția vie http://www.nonformalii.ro/metode/expozitia-vie
  32. Facilitare
  33. Facilitare grafică. Înregistrare grafică / Graphic recording http://www.nonformalii.ro/metode/facilitare-grafica http://training-cafe.ro/resurse-pentru-practica-grafica/
  34. Feedback generativ
  35. Fishbowl / Acvariu
  36. Fotografii & expoziție foto
  37. Improvizație
  38. Incident critic
  39. Joc de rol / Role play
  40. Joc de strategie
  41. Jocuri
  42. Jocuri de cunoaștere / de nume (icebreakers, get to know each other activities)
  43. Jocuri de energizare (energizers & warm-ups)
  44. Jurnal de învățare. Journaling. Guided Journaling
  45. Knowledge Café
  46. Manual / Suport de curs / Materiale scrise
  47. Meditație ghidată
  48. Mind-mapping
  49. Mini-lectură / Citit
  50. Monitorizare în perechi
  51. Open SpaceTechnology OpenSpaceWorld.ORG
  52. Origami și Origami-teatru http://www.nonformalii.ro/metode/origami-teatru
  53. Outdoor & adventure (urban adventure, city quest, orientare, perete de escaladă, frânghii, noduri, expediție)
  54. PhotoVoice http://www.nonformalii.ro/metode/photovoice
  55. Plan de acțiune
  56. Powerful Questions / Întrebări
  57. Prezentare / Public Speaking
  58. Prezentare PowerPoint, Prezi, Hypersay
  59. Prietenul Secret / Secret Friend
  60. ProAction Café http://www.theworldcafecommunity.org/forum/topics/pro-action-cafe
  61. Proiect
  62. Psihodramă
  63. Puzzle
  64. Reflecție
  65. Scenetă
  66. Scrisori / mesaje (Letter to Myself, Future me). Scrisori / mesaje de grup (Message in a Bottle, Time Capsule)
  67. Silent Floor / Silent Disco
  68. Simulare
  69. Social Presencing Theatre https://presencing.org/#/aboutus/spt
  70. Spoken Word Poetry / Poezie
  71. Storytelling / Poveste
  72. Studiu de caz / Case study
  73. Teambuilding
  74. Teatru de umbre http://www.nonformalii.ro/metode/teatru-de-umbre
  75. Teatru Forum http://www.nonformalii.ro/metode/teatru-forum
  76. Teatru Labirint / Senzorial
  77. Teatru Playback
  78. Vânătoare de comori / Treasure Hunt
  79. Video & film (scurt-metraje, TED, TEDx, secvențe film, video dedicat)
  80. Vot
  81. Walt Disney Strategy.  https://rononformal.wordpress.com/metode  http://www.andyszekely.ro/disney/#
  82. Webinar, metode și activități e-learning și mobile learning (apps,  grupuri de învățare pe rețele sociale, live streaming, QR codes, e-learning asincron, ebook/pdfs, RSA Animateteste online etc.)

Ce ați adăuga la ea? Ce ați tăia din ea?

Training & etică – Cod de etică ATD

Am primit mai multe întrebări despre modele de coduri de etică pentru training, însă până acum nu am găsit nici un model în limba română la fel de scurt și de concis precum cel pe care l-am tradus mai jos: codul de etică recunoscut și respectat de membrii ATD (Association for Talent Development), fost ASTD (American Society for Training and Development).

Prezentul Cod de Etică oferă îndrumare persoanelor care activează ca profesionişti în domeniul trainingului și dezvoltării talentelor. Clienţii şi angajatorii sunt îndreptăţiţi să se aştepte la cele mai înalte standarde posibile de integritate personală, competenţă profesională, raţiune şi discreţie. Dezvoltat de profesionişti  pentru profesionişti, prezentul Cod Etic este o asumare publică a obligaţiilor acestora către ei înşişi, către profesia de trainer şi către societate.

[Ca trainer,] voi depune toate eforturile pentru:

  • a face să fie respectate drepturile şi demnitatea fiecărei persoane
  • a dezvolta potenţialul uman
  • a oferi angajatorului meu, clienţilor mei şi participanților la programele mele cel mai înalt nivel calitativ de educaţie, training şi dezvoltare
  • a respecta drepturile de autor şi reglementările care guvernează poziţia pe care o ocup
  • a mă informa şi a dezvolta permanent cunoştinţe şi competenţe relevante pentru domeniul în care activez ca trainer
  • a păstra confidenţialitatea şi integritatea în practicarea profesiei mele
  • a oferi susţinere colegilor mei şi a evita orice comportament care constituie un impediment în practicarea profesiei lor
  • a mă comporta într-un mod etic şi onest
  • a îmbunătăți înțelegerea de către publicul larg a învățării la locul de muncă și a dezvoltării talentelor
  • a prezenta şi reprezenta corect/conform cu adevărul acreditările/certificările, calificările, experienţa şi aptitudinile deţinute de mine şi de angajator/instituţia de formare pe care o reprezint
  • a contribui la dezvoltarea continuă a profesiei

Traducere şi adaptare realizată de Diana Ghindă (Training Café) după Codul de Etică al Association for Talent Development (ATD, formerly ASTD). Prezentare cu scop educaţional. Poate fi utilizată în scop necomercial, cu condiţia citării surselor.

© ATD All Rights Reserved. Toate drepturile de autor pentru Codul de Etică aparţin ATD. Mai multe detalii despre ATD puteţi găsi la www.td.org

Sursa:  https://www.td.org/About/Mission-and-Vision

Biblioteca de Training a depășit 400 de resurse la începutul lui 2016

Biblioteca de Training a depășit 400 de resurse: cărți, CD-uri/DVD-uri, reviste pentru traineri și facilitatori.

Iată câteva din resursele noi:

Biblioteca TC new arrivals ian 2016

Pot împrumuta resurse (1-3 resurse pentru 2 săptămâni):

  • membri Training Café pe durata abonamentelor (3/6/12 luni)
  • participanții la programele Train the Trainers, pe durata desfășurării programului
  • trainerii colaboratori Training Café și IRT

Iată lista actualizată:

Bibiloteca TOT si Training Cafe 2016 Ianuarie

“2016 – Un an de viata rotunda”, un workshop cu Raluca Mohanu, 23 ianuarie 2016

“2016 – Un an de viata rotunda”, 23 ianuarie 2016

Vrei sa traiesti frumos in 2016?

Te-ai saturat sa te lasi pe tine intotdeauna pe locul 2 (sau chiar 3 sau 4…) al vietii tale?

Esti hotarat ca in 2016 sa nu mai repeti blocajele din 2015?

Te invit atunci la cea de-a patra editie a programului “2016 – un an de viata rotunda”!

Si iata ce iti propun:

Iti iei “la revedere” de la 2015. Te bucuri de ceea ce ai deja in viata ta si lasi acest an sa plece, cu bucuriile si momentele sale mai dificile, cu lectiile sale pentru tine. Afli metode practice despre cum poti renunta la ceea ce nu iti mai este util, pentru a crea spatiu de crestere pentru tine in 2016.

Visezi cu “ochii deschisi” la 2016. Iti dai voie sa iti imaginezi un an care te-ar ajuta cel mai mult sa evoluezi, un an in care sa fii aliniat misiunii tale personale. Stii cum vrei sa cresti si sa contribui in 2016. Iti stabilesti intentii puternice pentru acest an prin care sa ai grija de corpul, mintea, emotiile si spiritul tau. Vizualizezi viata ta implinita, in care pasivitatea si agitatia au fost inlocuite de actiune coerenta si constanta.

Te apuci de treaba. Intelegi ceea ce nu se spune de obicei despre “legea atractiei” – faptul ca pe langa intentie, “munca” (citeste obiceiurile zilnice) este esentiala. Gasesti cele mai bune modalitati pentru tine de a crea un “context de inevitabilitate” pentru ca lista ta de “New Year’s  Resolutions” sa se intample. Descoperi cum sa scapi de rutinele care te blocheaza si nu te mai lasi atras in activitati care nu te dezvolta.

Ce vei obtine din acest workshop?

– Lista motivelor tale de recunostinta pentru anul 2015

– Ritualuri simple si puternice de renuntare la tot ceea ce nu iti mai serveste (obiecte, credinte, emotii, idei, obiceiuri)

– “Dream Board”-ul tau (viziunea ta exprimata prin colaj) pentru 2016

– Principalele tale intentii si obiective pentru 2016

– Lista obiceiurilor zilnice care sa iti sprijine intentiile pentru 2016

– Modalitati practice de stabilire si mentinere a obiceiurilor pe termen lung

Cum va fi acest workshop?

Vei lucra experiential, combinand tehnici de coaching (gestionarea tranzitiilor, vizualizarea, dezvoltarea obiceiurilor) cu elemente inspirate din terapia prin arta (exercitii cu imagini, colaj). Va fi un workshop interactiv in care iti vei antrena toate cele patru inteligente (corpul, emotiile, mintea si spiritul).

Care este investitia ta?

Pretul workshop-ului este de 440RON.

Beneficiezi de urmatoarele reduceri:

–       10% daca te inscrii si platesti pana in 31 decembrie 2015

–       10 % reducere pentru membrii Training Cafe

Reducerile sunt cumulative.

Plata se face prin cont bancar; mai multe informatii despre cum poti efectua plata vei primi prin email in urma inscrierii.

Unde?

La Training Cafe, Strada Academiei, nr 17, etaj 3, Bucuresti (langa Teatrul Odeon), vezi harta aici http://training-cafe.ro/contact/

Cand?

Sambata, 23 ianuarie 2016 ora 9:30 – 18:00.

010ACu cine?

Raluca Mohanu este executive coach si trainer. Misiunea sa personala este sa ii ajute pe cei care isi asuma responsabilitatea pentru propriul destin sa isi traiasca viata cu bucurie, responsabilitate si integritate.  Stilul sau este direct si pragmatic, daruind energie si prezenta in relatia cu ceilalti. Nu in ultimul rand, o definesc perseveranta si … zambetul!

Mai multe despre Raluca Mohanu puteti afla pehttp://steps4change.ro

Cum te inscrii?

Inscrie-te acum trimitand un email la adresa raluca.mohanu@steps4change.ro.

“Atelier de creatie si …intalniri de poveste” cu Elena Niculita, 16 ianuarie 2016

La inceput de An Nou  te invit in ” Atelierul de creatie  si …intalniri de poveste ” unde sa-ti dai frau liber imaginatiei si inspiratiei si sa te intalnesti cu tine insuti in creearea unui accesoriu vestimentar-bijuterie.
Vom petrece impreuna patru ore in care :
  • ne vom intalni cu materiale neconventionale ;
  • vom experimenta tehnici de lucru stiute si mai putin stiute;
  • vom lasa sa capete chip un accesoriu vestimentar – bijuterie , pornind de la o idee lasata in stand-by poate de mult timp;
  • vom descoperi povestea acestui accesoriu;
  • vom descoperi cat de usor sau greu este sa fii original ,cand esti conectat la propria persoana dar cat de binefacator este;
  • voi impartasi din experienta mea din atelierul propriu si ma voi lasa luata la intrebari;
 Accesoriile realizate vor fi luate acasa si vor putea fi purtate, daruite sau, de ce nu ….expuse spre a fi admirate.
CARE ESTE INVESTITIA TA?
Pretul este de 190 lei si acopera materialele si instrumentele de lucru.
Beneficiezi de discount si vei plati 150 lei daca te vei inscrie pana in data de 3 ianuarie 2016
CAND?
Sambata 16 ianuarie , intre orele 10.00 – 14.00
UNDE?
La sala Training Cafe, Strada Academiei, nr 17, etaj 3, Bucuresti (zona Universitate), vezi harta aici http://training-cafe.ro/contact/
CU CINE?
Elena NiculitaELENA NICULITA – sunt trainer, coach, om de creatie  si inca vreo doua.
Promovez si sustin cu indarjire ideea ca intalnirea cu noi insine incepe prin a refuza atingerea tastei ” copy”, in haine, obiecte, ganduri, idei, mentalitati si ….doar atunci incepe pasiunea.
Cred ca ne-am nascut ca fiinte unicat si ca a ne trai viata asa inseamna sa ne intalnim potentialul nemasurat si sa experimentam  plinul si bucuria de a vietui si nu doar a supravietui ….iar pentru asta nu ma dau la o parte de la nici un efort.
CUM TE INSCRII?
Inscrie-te pe adresa de e-mail  la  elenaniculita@gmail.com

 

Happy End 2015! Un atelier cu Raluca Mohanu

La final de an, va invit la un workshop in care:

  • sa fim recunoscatori pentru ce ne-a adus anul 2015
  • sa ne bucuram de succesele din 2015, sa ne onoram evolutia personala
  • sa reflectam asupra problemelor si blocajelor din acest an pentru a evita sa le repetam si in 2016
  • sa ne stabilim o intentie pentru anul 2016

Workshop-ul va fi interactiv si va combina tehnici de coaching si din terapia prin arta.

Care este investitia ta?

Pretul workshop-ului este de 88 RON.

Beneficiezi de o reducere de 10% (pret de 80 RON) daca te inscrii pana in data de 1 decembrie 2015.

Unde?

La sala Training Cafe, Strada Academiei, nr 17, etaj 3, Bucuresti (langa Teatrul Odeon), vezi harta aici http://training-cafe.ro/contact/

Cand?

Miercuri, 9 decembrie, intre 18:30 – 21:15

010ACu cine?

Raluca Mohanu este executive coach si trainer. Misiunea sa personala este sa ii ajute pe cei care isi asuma responsabilitatea pentru propriul destin sa isi traiasca viata cu bucurie, responsabilitate si integritate.  Stilul sau este direct si pragmatic, daruind energie si prezenta in relatia cu ceilalti. Nu in ultimul rand, o definesc perseveranta si … zambetul!

Mai multe despre Raluca Mohanu puteti afla pe http://steps4change.ro

Cum te inscrii?

Inscrie-te acum prin email la raluca.mohanu@steps4change.ro

Cum te apuci de o campanie de crowdfunding? does& dont’s, 16 octombrie 2015

Când ai o idee, prima provocare vine din a găsi resursele și în special banii ca să o pui în practică. Și toți suntem oameni cu multe idei, dar nu identificăm întotdeauna resursele.

Cum ar fi să existe o metodă prin care strângi banii inițiali, să îți transformi ideea în realitate, să îi anunți și pe alții despre ceea ce vrei să faci și toate acestea cu niște costuri reduse?

Un răspuns poate fi să dezvolți o campanie de crowdfunding.

“Cum te apuci de o campanie de crowdfunding?” este un atelier dezvoltat pentru a împărtâși experiența acumulată în domeniu pornind de la o listă clasică de întrebări:

 

  • Ce înseamnă să faci o campanie de crowdfunding?
  • Care sunt platformele online potrivite?
  • Care sunt elementele necesare într-o campanie?
  • Care sunt principiile pentru succesul unei campanii?

Catalina Azamfirei 2015Trainingul este organizat și susținut de Cătălina Azamfirei, membru fondator al unei platforme de crowdfunding, care a învățat începând din 2013 atât din reușitele cât și din nereușitele campaniilor pe care le-a analizat. Și apoi a transmis informația structurată către peste 350 de persoane care au participat la sesiunile ei de training.

Programul întâlnirii:
18.30 – 18.45 Bun venit, cunoaștere;
18.45 – 21.15 Cum te apuci de o campanie de crowdfunding?- does& dont’s

 

 

Tickets

 

Early bird (până pe 9 octombrie): 135 lei

Taxa de participare: 150 lei

 

Înscrieri:

Cătălina Azamfirei

catalina.azamfirei@gmail.com

Biblioteca de Training la început de toamnă 2015

2015 Septembrie biblioteca de trainingBiblioteca de Training a depășit 390 de resurse: cărți, CD-uri/DVD-uri, reviste pentru traineri și facilitatori.

Pot împrumuta resurse (1-3 resurse pentru 2 săptămâni):

  • membri Training Café pe durata abonamentelor (3/6/12 luni)
  • participanții la programele Train the Trainers, pe durata desfășurării programului (între modulul I și examenul de certificare)
  • trainerii colaboratori IRT și Training Café

Lista cu cele peste 390 de resurse aici

Bibiloteca TOT si Training Cafe 2015 August

 

Training Day 5 septembrie 2015

 

edu este cool

Program

10:00-11:00 Tips & tricks despre cum scriem scurt și la obiect, trainer Mihaela MercierMihaela Mercier 5sept2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11:00-12:00 Întrebări cu impact, trainer Alina DrăganAlina Dragan 5sept2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12:00-12:45 3 reguli pentru succesul în crowdfunding, trainer Cătălina Azamfirei

Catalina Azamfirei 1 5sept2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13:00-14:00 Tool-uri de marketing pentru începători, trainer Cătălina AzamfireiCatalina Azamfirei 2 5sept2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14:00- 14:40 Inteligența emoțiilor mele – tehnici de dezvoltare personală, trainer Elena TănaseElena Tanase 5sept2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14:40-15:00 Pauză

15:00- 16:00 Lista mea cu 3 priorități, trainer Simona Veriveș

Simona Verives 5sept2015 (2) (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16:00- 16:30 Vise lucide, trainer Adriana InoanAdriana Inoan 5sept2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16:30- 17:30 Mindsight, trainer Nora Neghină

Nora Neghina 5sept2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17:30- 18:30 Conectare și conversații despre training

 

Participare este gratuită,  în limita locurilor disponibile, pe bază de înscriere aici

 

Training Café, str. Academiei nr. 17, etaj 3, harta aici http://training-cafe.ro/contact/

 

 

 

.

.

 

 

Atelier pentru crearea unei campanii de crowdfunding cu Catalina Azamfirei, 17 ianuarie 2015

În 17 ianuarie 2015 spațiul Training Cafe găzduiește un atelier pentru crearea unei campanii de crowdfunding, atelier dezvoltat și susținut de Cătălina Azamfirei, membru Training Cafe..

 

—-

1656146_10152536096372219_1133837962997472200_n

Cele mai importante lucruri aflate:

• necesitatea menţinerii implicării echipei şi susţinătorilor de-a lungul perioadei;
• factorii de succes ai unei campanii de crowdfunding;
• motive de nereuşită pentru campanii.

************************************************************

“Atelierul pentru crearea unei campanii de crowdfunding ” este pregătit pentru persoanele care au o idee conturată, prin care doresc să inițieze o activitate nouă (proiect, un mic business) și au nevoie de:

• fondurile necesare pentru a începe cu costuri cât mai scăzute;
• validarea ideii din partea comunității din care fac parte, a viitorilor clienți sau beneficiari;

În cadrul atelierului vom vorbi despre ce înseamnă să faci o campanie de crowdfunding, care sunt platformele online pe care să se publice și apoi, pornind de la elementele cheie necesare într-o campanie tipică de crowdfunding vă invităm să lucrați pas cu pas la propria campanie.

Presărăm exemple și studii de caz despre cum se conduce o campanie spre succes, învățând din campaniile de succes sau din greșelile făcute de alții, cu scopul de a crește șansele de reușită. Atelierul se adresează celor care doresc să inițieze campanii pe platformele românești, dar în egală măsură se poate utiliza și pentru campanii de crowdfunding organizate pe platforme internaționale.

***********************************************************

FH2A0150Atelier sustinut de Catalina Azamfirei.

Cătălina Azamfirei face parte din echipa care a fondat in 2013 platforma de crowdfunding adresata ideilor antreprenoriale cu impact in societate: PotSiEu.ro. Ca parte a echipei, a acordat consultanță pentru campanii de crowdfunding recomandându-se “Creator de soluții”, pentru că reușește să contribuie cu soluții clare și potrivite nevoilor clienților. Prin formare expert în marketing și comunicare, adaptează strategii pentru domeniul non-profit și start-up. Are acreditare din partea Ministerului Muncii, Familiei și Protecţiei Sociale și Ministerul Educației, Cercetării și Inovării (pentru ocupația Formator COD COR 242401).

Email: catalina.azamfirei@gmail.com

Emotii si raze de soare cu Roberta Neagu, 2015

Un curs al Robertei Neagu, trainer intern și membru Training Cafe, detalii în invitația de mai jos și direct la Roberta la adresa roberta.neagu@gmail.com.

 

—-

 

Emotii si raze de soare este un curs care vorbeste despre fiecare dintre noi. Daca in scoala am invatat cum sa ne folosim IQ-ul pentru a atinge succesul, cand am iesit in lume am constatat ca nu suntem cu nimic pregatiti sa facem fata vietii.

 

Furia, gelozia, frica, invidia sunt toate emotii pe care le-am simtit pe parcursul experientelor traite. Dar ce facem cu ele? Putem face ceva astfel incat acestea sa vina in ajutorul nostru?

 

Raspunsul este simplu: Da!

 

Cum? Folosindu-ne eficient inteligenta emotionala, singurul tip de inteligenta care se dezvolta pe tot parcursul vietii noastre.

 

Va invit asadar sa va descoperiti sufletul, intr-un cadru prietenos, in data de … 2015, la sala Training Cafe (str. Academiei nr. 17, etaj 3, zona Universitate).

 

Sesiunea de training va incepe la ora 9.30 si, in cadrul acesteia, vom discuta despre:

–          Inteligentele multiple

–          Constientizarea de sine

–          Stapanirea de sine

–          Constientizarea sociala

–          Managementul relatiilor

 

Roberta NeaguTaxa de participare este de 100 RON / persoana.

Inscrierile se pot face la adresa roberta.neagu@gmail.com,

 

Biblioteca de Training în noiembrie 2014

Biblioteca de Training a depășit 340 de resurse în luna noiembrie (cărți, audiobooks, culegeri de exerciții pentru training, jocuri  și alte resurse educaționale).

Iată titlurile noi, achiziționate în urma recomandărilor membrilor:

Biblioteca de Training nov 2014 1

În plus, mulțumim pentru contribuții Radu Lihaci, Victor Miron și Alexandra Pode:

collage biblioteca nov 2014

 

Vă invităm să împrumutați, respectând regulile cunoscute:

  • pe o perioadă de maxim două săptămâni
  • se pot împrumuta maxim 3 resurse odată

Pot împrumuta resurse pentru acasă:

  • gazdele Training Café
  • membri Training Café pe durata abonamentelor (3/6/12 luni)

Lista actualizată:

Bibiloteca TOT si Training Cafe 2014 Noiembrie

 

E.D.U.C.afe – Satul nonformal (ZEN 2014), 11 octombrie 2014

Logo E.D.U.C.afePe 11 octombrie de la ora 11 intrăm în satul non-formal și experimentăm, cu prilejul Zilelor Educatie Non-Formale, modulele de educație umanitară ale Crucii Roșii. Ne vom pune la încercare empatia, gândirea critică, vom descoperi iscusința de mediator și alte calități, până acum neștiute! 

Atelierele și dezbaterile pregătite vor fi găzduite de voluntarii Crucii Roșii, membri ai comunitătii de practică E.D.U.C.afe în cadrul Institutului Român de Training. 

Te rugăm să confirmi participarea la https://www.surveymonkey.com/s/39YBTXB, ne ajută să fim gazde bune 😉

Vă asteptăm cu energie și voie bună! 😀
E.ducatie umanitara
D.rept international umanitar
U.manitate, promovare valori umanitare
C.omunitate de practica
afe.ctiune & actiune pentru toate cele de mai sus!

Adresa: sala de training  Training Cafe & Institutul Roman de Training – str. Academiei nr. 17, etaj 3
Organizator: Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania – Filialele Sector 1 si 6 Bucuresti
Persoane de contact: Andreea Dumitroae (0747 404 006)

Workshop pentru crearea unei campanii de crowdfunding, 18 octombrie 2014

2Ai o idee genială și dorești să o pui in practică? Resursele financiare nu iți sunt tocmai la îndemână? Dacă te bucuri de un bun renume printre membrii comunității tale, și dorești să îi implici în validarea și concretizarea ideii tale, atunci ești pregătit să începi o campanie de crowdfunding!

În cadrul atelierului ne propunem să lucrăm pas cu pas la conceptul și conținutul campaniei de crowdfunding care se potrivește ideii tale. Vom clarifica ce înseamnă “crowdfunding prin recompense”, care sunt platformele online unde poți alege să publici campania și care sunt elementele cheie pe care trebuie să le ai pregatite a începe o campanie. Vom vorbi despre exemple din care să înveți cum să iți conduci campania spre succes, vom învăța din greșelile făcute de alții și vom pune bazele pentru a crește șansele de reușită. Atelierul se adresează celor care doresc să inițieze campanii pe platformele românești, și în proporție de 80% se poate utiliza și pentru campanii de crowdfunding organizate pe platforme internaționale.

La sfarșitul zilei vei avea într-o prima formă descrierea campaniei, tipurile de recompense potrivite, scriptul pentru filmul de prezentare precum și căi de implicare a comunității pentru susținerea și promovarea campaniei.

Vineri 10 octombrie începând cu ora 9 fix, în spațiul primitor de la Training Café te invit să iți aduci laptopul, ideile și întrebările legate de subiect și să ne vedem la “Atelierul de lucru pentru crearea unei campanii de crowdfunding”.

Participarea este posibilă doar pe bază de înregistrare în termen, făcând dovada confirmării plății taxei de participare.

Taxa de participare, preț întreg: 220 lei/ persoana.
Pentru înscrierea până la data de 10 septembrie, taxa este de 170 lei/ persoană.
Pentru înscrierea până la data de 24 septembrie, taxa este de 200 lei/ persoană.
Pentru 2 sau mai multe persoane din aceeași organizație, taxa este de 155 lei/persoană.

Pentru membri Training Café taxa este redusă la 155 lei/persoană

Te invit să înveți din experiența pe care am acumulat-o în ultimele 18 luni despre crowdfunding, prin consultanța acordată pentru diverse tipuri de campanii.

FH2A0150Voi pune în evidență și strategii de marketing și comunicare derivate din expertiza mea profesională și le voi adapta pentru domeniul particular nonprofit și start-up.

Am acreditare din partea Ministerului Muncii, Familiei și Protecţiei Sociale și Ministerul Educației, Cercetării și Inovării (pentru ocupația Formator COD COR 242401).

Pentru detalii și întrebări suplimentare, te rog să trimiți un mesaj pe adresa de email: catalina.azamfirei@gmail.com. Tot aici aștept detaliile tale, pe baza cărora să emitem factura corespunzatoare taxei de participare.

Te astept cu drag și cu multă curiozitate să transformăm idei remarcabile în reuște inspiraționale!

Cătălina

Creator de soluții pentru crowdfunding

email: catalina.azamfirei@gmail.com

Telefon: 0733/243.751

Iulie 2014 – Programe de training deschise ale membrilor

Pentru luna iulie membri Training Café au croșetat următoarele programe deschise la care vă invită cu drag:

  • 4 iulie Solution Thinking Timișoara, cu Florin Ghindă

Pentru a vedea jumătate plină a paharului și pentru a rezolva probleme este important să ne “cultivăm” abilități și atitudini potrivite. Te invităm să învăţăm împreună să găsim soluţii încurajându-ne gândirea, acţiunile, dar şi emoţiile pozitive.

Detalii și înscrieri la “Solution Thinking Timișoara” aici.

  • 12 iuliePovești sub Umbrelă, alături de Alexandru Glod și Alexandra Cilliotă

“Povești Sub Umbrelă” este un Atelier de Storytelling în aer liber a cărei tematica este “Cultură – Oameni – Natură și în cadrul căruia sunteți invitați să descoperiți poveștile caselor din Muzeul Satului, ale oamenilor din Centrul Vechi și a naturii din Parcul Cișmigiu.

Detalii și înscrieri la “Povești sub umbrelă” aici.

  •  23 iulieSurse de finanțare pentru inovatori, alături de Cătălina Azamfirei

Atelier de crowdfunding pentru oamenii cu idei.

Detalii în curând sau la catalina.azamfirei@gmail.com

  • 25 iulie – CSR Training for NGO, cu Diana Șerban

Atelier despre cum gândim strategic proiectele de CSR pe care le propunem corporațiilor, potrivit pentru tine dacă vrei să pleci cu strategia proiectului tău de CSR gata făcută.

Detalii și înscrieri la “CSR Training for NGO” aici.

 

Această listă va fi constant actualizată pe parcursul lunii iulie.

 

Dacă sunteți membri Training Café și aveți un program deschis pe care ați vrea să îl treceți în acest calendar, ne puteți scrie la ana.raducanu@training-cafe.ro .

 

 

Trainer și coach în COR (2014)

Pe trainer îl cheamă oficial Formator Cod COR 242401 în Clasificarea Ocupaților din România (COR), în certificatele CNFPA, în contractele de muncă, în proiectele finanțate din fonduri publice etc. Pe coach îl cheama Specialist în activitatea de coaching Cod COR 242412.

 

După ce a trecut prin mai multe forme grupa de ocupații care se referă la training (grupa de baza 2424 – specialiști în formarea și dezvoltarea personalului) conține în 2014 un număr de 12 ocupații.

 

COR 20142424 Specialişti în formarea şi dezvoltarea personalului

Specialiştii în formarea şi dezvoltarea personalului planifică, dezvoltă, implementează şi evaluează programele de formare şi dezvoltare, pentru a se asigura că atât echipa de management, cât şi personalul îşi însuşesc abilităţile şi dezvoltă competenţele cerute de către organizaţie pentru a realiza obiectivele organizaţionale.

 

242401 formator

242402 formator de formatori

242403 organizator/ conceptor/ consultant formare

242404 inspector de specialitate formare, evaluare şi selecţie profesională

242405 evaluator de competenţe profesionale

242406 manager de formare

242407 administrator de formare

242408 evaluator de furnizori şi programe de formare

242409 evaluator de evaluatori

242410 evaluator extern

242411 evaluator în sistemul formării profesionale continue

242412 specialist în activitatea de coaching

 

Sursa: Clasificarea Ocupațiilor din România pe pagina Ministerului Muncii (28.06.2014) http://www.mmuncii.ro/j33/images/Documente/Munca/COR/2014-05-19_GrupaMajora2.pdf

Conferinţă Regională a FURNIZORILOR de FORMARE PROFESIONALĂ București-Ilfov, 17 iunie 2014

Asociaţia Patronală a Furnizorilor de Formare Profesională din România (APFFPR), în calitate deBeneficiar, organizează, în data de 17 iunie 2014, începând cu ora 10:00, la Hotel Ramada, București, Calea Victoriei 38-40, Conferinţa Regională a furnizorilor de formare profesională pentru Regiunea Bucureşti-Ilfov, în cadrul proiectului CALITATE ÎNTR-O ECONOMIE BAZATĂ PE CUNOAŞTERE!, ID 137421.image007

Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 1. „Educaţia şi formarea profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere”, DMI 1.4 ,,Calitate în formarea profesională continuă”.

Înscrierile se fac prin completarea formularului de participare, până la data de 12.06.2014, ora 17:00

Pentru mai multe informații:

Agenda_11 iunie_conferinta regionala

Invitatie conferinta regionala_Buc Ilfov_11 iunie

 

Sursa:

Manager de proiect

Ing. dipl. Racolţa Steluţa

Președinte

Asociaţia Patronală a Furnizorilor de Formare Profesională din România

Tel.: 0264 596161, 0744 623582