• August 10, 2016
    6:30 pm - 9:15 pm
  • Cum să te promovezi în online folosindu-te de cunoștințele și calitățile/aptitudinile tale de trainer/facilitator?
  • Ce tactici de marketing online poți folosi ca să te promovezi, fără să ai nevoie de prea multe cunoștințe tehnice?
  • 10 instrumente de marketing online care te ajută să-ți promovezi/vinzi cursurile în online

Vom discuta împreună despre toate acestea în cadrul sesiunii interactive din 10 august, de la ora 18.30, al cărei facilitator este Ana Bucuroiu.

Vă invităm să explorăm modurile prin care vă puteți promova online și vinde cursurile pe care le susțineti, folosindu-vă de cunosțiințele și abilitățile proprii.

Ana Bucuroiu Training Cafe 2016
Gazda temei: Ana Bucuroiu

Ana este consultant de marketing online cu focus pe strategie, comunicare online, performance marketing, optimizare acțiuni online, consultanță. A colaborat cu companii multinaționale, precum și cu branduri la început de drum din România, pe care le-a ajutat să-și crească notorietatea în mediul online și să obțină clienți. Ana lucrează strategic și își optimizează constant acțiunile, pentru a îndeplini obiectivele stabilite, cu o rentabilitate bună a investiției. O abordare după care se ghidează este: gândește în stil mare, începe cu pași mici și crește sănătos.

Ana are experiență în următoarele domenii:

  • Strategie marketing online
  • Keyword research, site audit, optimizare pentru motoarele de căutare la nivel de site, recomandări și consultanță creare conținut onlinr, cu focus pe îndeplinirea obiectivelor de business
  • Analiza trafic site și comportament utilizatori folosind Google Analytics. Recomandări pentru creșterea ratei de conversie la nivel de site, pe baza insights din GA
  • Strategie de conținut și calendar editorial pentru blog/secțiune resurse utile și pagini facebook
  • Structurare landing pages, în funcție de destinație și obiectiv
  • Urmărire conversii pe site/LPs
  • Marketing pentru motoarele de căutare (ppc Google Adwords) – cu focus pe creșterea numărului de lead-uri/vânzari pentru client: setup campanii, creare ads, management, optimizări, raportare.
  • Display Advertising (GDN), pentru creșterea vizibilității brandului în online  (media planning, management, optimizări, raportare)
  • Remarketing (Facebook si Google Display) – pentru a crește rata de conversie pe site/LP, segmentare audiență
  • Facebook marketing (setup, management, optimizări, segmentare audiență) – în special pentru clienti B2C și evenimente
  • LinkedIn marketing – pentru clienți B2B și evenimente de business
  • Analiză și raportare KPIs, măsurarea rezultatelor acțiunilor de marketing online

Programul întâlnirii:

18.30 – 18.45 Bun venit, cunoaștere & (re)conectare

18:45 – 21.15 Marketing online pentru traineri & facilitatori

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *