Când ai o idee, prima provocare vine din a găsi resursele și în special banii ca să o pui în practică. Și toți suntem oameni cu multe idei, dar nu identificăm întotdeauna resursele.

Cum ar fi să existe o metodă prin care strângi banii inițiali, să îți transformi ideea în realitate, să îi anunți și pe alții despre ceea ce vrei să faci și toate acestea cu niște costuri reduse?

Un răspuns poate fi să dezvolți o campanie de crowdfunding.

“Cum te apuci de o campanie de crowdfunding?” este un atelier dezvoltat pentru a împărtâși experiența acumulată în domeniu pornind de la o listă clasică de întrebări:

 

  • Ce înseamnă să faci o campanie de crowdfunding?
  • Care sunt platformele online potrivite?
  • Care sunt elementele necesare într-o campanie?
  • Care sunt principiile pentru succesul unei campanii?

Catalina Azamfirei 2015Trainingul este organizat și susținut de Cătălina Azamfirei, membru fondator al unei platforme de crowdfunding, care a învățat începând din 2013 atât din reușitele cât și din nereușitele campaniilor pe care le-a analizat. Și apoi a transmis informația structurată către peste 350 de persoane care au participat la sesiunile ei de training.

Programul întâlnirii:
18.30 – 18.45 Bun venit, cunoaștere;
18.45 – 21.15 Cum te apuci de o campanie de crowdfunding?- does& dont’s

 

 

Tickets

 

Early bird (până pe 9 octombrie): 135 lei

Taxa de participare: 150 lei

 

Înscrieri:

Cătălina Azamfirei

catalina.azamfirei@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *