• March 29, 2016
    6:30 pm - 9:15 pm

Ești trainer sau un bun specialist în profesia ta?

Simți că poți să dai mai departe și să îi ajuți și pe ceilalți cu expertiza și experiența ta?

Vrei să ajungi mai ușor la cei care au nevoie de ceea ce știi să faci? Să te adresezi doar acelora care abia așteaptă să cumpere de la tine? Să ajungi la cei care iubesc ceea ce ai de oferit?

Niciodată în istoria marketingului nu a fost mai simplu ca acum. Orice specialist, indiferent de domeniul său poate să învețe să vândă fără să mai depindă de webdesigneri, marketeri, oameni de vânzări sau alți specialiști care să îi „falimenteze” încă dinainte de a se lansa pe piață.

De ce este atât de simplu?

Pentru că ești la un click distanță de clientul tău ideal. Sunt câțiva pași simpli pe care îi poți face pentru a ajunge la cei care „ te caută” cu disperare. Poate ți s-a îmtâmplat și ție să ai nevoie de un serviciu și să nu știi de la cine să îl cumperi. Dacă ți se întâmplă să „îți sară în ochi” serviciul pe care îl căutai, exact pe criteriile tale sigur vei exclama bucuros „Ce noroc!” sau „Cu siguranță este cel mai potrivit pentru că el a venit la mine” … sau „iată, l-am atras”. 🙂  Acesta este efectul de „sincronicitate” cu nevoia clientului.

Majoritatea antrepreorilor/freelancerilor nu reușesc să își vândă serviciul  pentru că:

  • Nu au reușit să formuleze în cuvintele adecvate serviciul pe care-l pun la dispoziția clientului
  • Nu știu cum să adune „piesele” pentru ca mesajul lor să fie coerent și să răspundă filtrelor de căutare ale clientului
  • Nu știui cu exactitate CUI se adresează, nu și-au clarificat CINE este clientul ideal
  • Nu știu CUM să ajungă la el sau CUM să îl facă pe el să îi caute

Oamenii cumpără de la cei cărora le pasă de ei! 

 

Primul și cel mai important pas înainte de a vinde ORICE este să știi cu exactitate CINE este clientul ideal. 90% din eșecul vânzărilor se datorează incapacității de a identifica acea persoană care caută cu disperare ceea ce TU ai de oferit. Identificarea clientului ideal se face printr-un proces care te va ajuta să cristalizezi nu doar cui vrei să vinzi dar îți va aduce claritate și asupra modului în care să formulezi mesajul în termenii clientului și nu în termenii tăi. Acesta este firul roșu care te va călăuzi în tot procesul vânzării.

 

Diferența dintre cei care vând și cei care nu vând nu este dată întotdeauna de calitatea serviciului, ci de capacitatea de a ajunge primul la clientul care caută ceea ce vinzi și să creezi acel efect de „sincronicitate” cu clientul.

 

Iată ce vei învăța în cele 3 ore:

  • Îți vei identifica clientul ideal
  • Vei știi cum să îți formulezi mesajul în cuvintele clientului
  • Vei știi cum să îți ambalezi serviciul și să creezi unicitate
  • Vei afla despre cei trei pași simpli pentru a-ți crea un Business Funnel

În plus vei afla despre:

  • cum să colectezi leaduri (emailuri ale oamenilor interesați) ca să începi să îți strângi o bază personală de date și care sunt instrumentele online prin care să faci asta
  • cum să îți faci singur un landing page (pagină de vânzare), folosind instrumente online ca să îți crești vânzarile fără să ai nevoie de site
  • cum să creezi și să plasezi reclame eficiente pe Facebook pentru a genera trafic pe pagină și a-ți crește brandul și vânzările

…și despre:

  • cum să construiești o călătorie de cumpărare a clientului tău și cum să creezi o relație pe termen lung

Poza GeorgianaTrainer: Georgiana Vasilescu

„În ultimii 8 ani am avut oportunitatea de a lucra cu specialiști din diferite domenii din România și din străinătate de la care am învățat majoritatea lucrurilor pe care le știu acum.

Am petrecut 4 ani alături de Andy Szekely (trainer, speaker, autor) perioadă în care am gestionat o mare parte din managementul de proiect pentru training-uri, seminarii, turnee, conferințe, bootcamp-uri. Am întâlnit o mulțime de oameni din toate domeniile profesionale de la care am modelat tot ce-a fost mai bun si mai util pentru cariera mea. A urmat apoi o perioadă de antreprenoriat în care am organizat, marketat și vândut evenimente precum conferințe, training-uri, workshop-uri, tabere cu traineri din România și din străinătate. În 2012 l-am adus în România pe Bob Proctor, speaker internațional, autor de cărți și protagonist al filmului „The Secret”, într-un eveniment cu 400 de persoane. Din 2012 m-am dedicat exclusiv perfecționării mele în domeniul marketing-ului și al vânzării online și am urmat doar acele cursuri și informații care nu consideră vânzarea un mijloc de a face bani ci un mijloc de a te pune în slujba oamenilor. Am testat o mulțime de tehnici și instrumente inutile și fără rezultate, consumatoare de timp, de bani și mai ales de energie. Am făcut multe greșeli și am avut tot atât de multe insuccese, însă în momentul în care am ajuns la esența procesului am descoperit că există și o altă cale de a face marketing. Abia după ce am ajuns să am propriile succese m-am decis să vorbesc despre asta și să transpun în practică tot ce am testat și funcționează. Am înțeles că nu există concurență și că secretul este „să apari” în calea oamenilor care te caută deja.

 

Programul întâlnirii

18.30 – 18.45 Bun venit, cunoaștere & (re)conectare

18:45 – 21.15 Vânzarea programelor open: cum creezi un Business Funnel

 

Pentru participare vă rugăm selectați biletul potrivit și completați datele pentru înregistrare.

Location

Venue:  

Address:
Strada Academiei, nr 17, etaj 3, Bucuresti, Alberta, 010014, Romania

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *