Primul job într-o companie mare, cu mecanismele sale interne complexe, se poate dovedi copleșitor la început.
Promovarea mult-dorită va aduce, înainte de beneficii, unele dintre cele mai mari provocări din cariera unui manager. Jobul următor (sau exitul spre antreprenoriat) poate să rezerve surprize neplăcute și numeroase riscuri.

​Viitorul tău profesional poate fi

  1. o ecuație cu multiple necunoscute sau

  2. rezultatul calculat din spatele unui plan de branding personal asumat și bine gândit.

Tu ce vei alege?

 

Află cum preiei controlul asupra carierei tale, pas cu pas, într-un atelier interactiv despre brandul personal în organizație.

Am construit acest modul cu precădere pentru tinerii aflați la început de drum și managerii din palierul mediu – cei care vor să crească în mod eficient pentru a-și construi o carieră sau un business.

Subiectele discutate au răspunsuri pentru angajații cu roluri de business development (vânzări și consultanță), business support (resurse umane, comunicare & marketing, traineri sau admin), precum și management.

Vom vorbi despre identitatea personală și integrarea în echipă, poziționarea în fața șefilor și a clienților direcți, tranziția în carieră și repoziționarea implicită, dar și pregătirea pentru următorul nivel (fie într-o altă companie, fie ca antreprenor).

Taxa de participare

  • Rată standard: 100 RON/ persoană

  • Early bird până pe 15 noiembrie: 85 RON/ persoană (-15%)

  • Membrii comunității Training Cafe beneficiază de un discount de 5%.

​Pentru înscrieri: https://anagavrila0.wixsite.com/brandulinorganizatie

Alte detalii

Pentru a asigura interactivitatea și schimbul de idei, atelierul va fi organizat cu maximum 15 participanți, în ordinea înregistrării și confirmării plății taxei de participare prin OP bancar. În funcție de interes, voi reveni cu propunerea unui al doilea atelier către persoanele înregistrate pe lista de așteptare.

De ce să particip?
  • Dobândiți o înțelegere aprofundată a mecanismelor interne ale organizației.

  • Învățați să vă eficientizați eforturile de poziționare și promovare în rândul echipei, în fața șefilor și clienților direcți.

  • Plecați cu un plan adaptat propriilor nevoi. ​

vom vorbi despre…

  • Noțiuni introductive de branding personal

  • Cum comunic în interiorul companiei, în funcție de tipurile de public

  • Networking în organizație

  • Tips & tricks pentru consolidarea reputației in-house

  • Tranziția în carieră

ANA-MARIA GAVRILA

consultant de comunicare Business to business si branding personal | trainer | networker

  • Am adunat aproape un deceniu de comunicare corporate și șase ani de jurnalism economic.

  • Lucrez cu manageri de nivel mediu și top, precum și cu antreprenori.

  • În timpul liber, colaborez editorial cu publicații de afaceri și susțin prezentări la evenimente de business organizate de camere de comert, asociații profesionale sau companii.

  • Livrez prezentări și traininguri sub umbrela brandului personal, pe subiecte precum branding și rebranding, identitatea profesională în consultanță și profesii liberale, brandul personal în social media, bune practici pe LinkedIN, comunicarea scrisă în business, strategie și bune practici pentru un networking eficient, brandul personal în organizație.

Venue:   Training Café

Address:

Strada Academiei, nr 17, etaj 3, Bucuresti, Romania

Tagged on:     

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *